Ζει η έκθεση «Θράκη»; Για νέο πρόσωπο μίλησαν τα στελέχη της εταιρείας

Ζει η έκθεση «Θράκη»; Για νέο πρόσωπο μίλησαν τα στελέχη της εταιρείας

ssrewrwr

Το νέο της πρόσωπο παρουσίασε την Τετάρτη η ΔΕΘ-HELEXPO, παραθέτοντας στοιχεία που αποδεικνύουν την μεγάλη στροφή που διαγράφει η εταιρεία τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, η οποία πέρασε από ζημιές σε λειτουργική κερδοφορία.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης τα στελέχη της ΔΕΘ δεν αναφέρθηκαν ξεκάθαρα στο μέλλον της έκθεσης Θράκη, η οποία όπως φαίνεται δεν πρόκειται να πραγματοποιηθεί το 2014, παρόλο που μίλησαν για ενίσχυση παρουσίας στις ΠεριφερειακέςΕνότητες της Ελλάδας κάνοντας ειδική αναφορά στο Διεθνές Εκθεσιακό ΚέντροΑν. Μακεδονίας-Θράκης στην Κομοτηνή.

Παρόλα αυτά έγινε εκτενής παρουσίαση για τα εμπορικά Θεματικά Πάρκα αλλά και στις άλλες κλαδικές τους εκθέσεις, όπως η FRESKON, που στοχεύει να ενισχύσει την ελληνική αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών, η MEDPOINT, που είναι η 1η Διεθνής Έκθεση Ιατρικού-Νοσοκομειακού εξοπλισμού και Υπηρεσιών στο HELEXPO-MAROUSSI και την ThessalonikiInternationalContemporaryArtFair.

Εξυγίανση και επέκταση

Αναφερόμενος στην επιτυχία της εταιρείας, ο Πρόεδρος της ΔΕΘ-HELEXPO, Τάσος Τζήκας είπε χαρακτηριστικά ότι «τολμήσαμε να αλλάξουμε τις δομές μας, τον τρόπο λειτουργίας και το μοντέλο διοίκησης, αλλά πάνω απ’ όλα αλλάξαμε νοοτροπία». Τόνισε ότι η  εξυγίανση και η λειτουργία της ΔΕΘ-HELEXPO σε νέες βάσεις, την καθιστούν πλέον σύγχρονη, εξωστρεφή, καινοτόμο και απόλυτα διαφανή, με απτές αποδείξεις.  Ενδεικτικά, το 2013 μόνο από τη μείωση δαπανών η εταιρεία εξοικονόμησε 1.100.000 ευρώ, οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 1,7 εκατ. Ευρώ και ο κύκλος εργασιών έφτασε τα 9,5 εκατομμύρια Ευρώ. Αξίζει να σημειωθεί ότι το πρώτο εξάμηνο του 2014 σημειώθηκε αύξηση του κύκλου εργασιών κατά 15,72%,  γεγονός που είναι ενδεικτικό της δυναμικής που αναπτύσσεται για τα επόμενα χρόνια.

Μια ακόμα απόδειξη της νέας εποχής της ΔΕΘ-HELEXPO αποτελεί το γεγονός ότι η συμμετοχή εκθετών και επισκεπτών, σε όλες τις εκθέσεις, ήταν ιδιαίτερα υψηλή και ήρθε ως αποτέλεσμα της αναβάθμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρείας.

Ανάμεσα στους βασικούς στόχους  για το 2015-2016, ο κ. Τζήκας τοποθέτησε την διεθνοποίηση της εταιρείας μέσω σύναψης στρατηγικών συμμαχιών, την ισχυροποίηση της στη Ελλάδα, μέσα από τη διεύρυνση του δικτύου συνεργατών και την επέκταση της ΔΕΘ-HELEXPO στην αγορά της Αθήνας, με αιχμή του δόρατος τις υπερσύγχρονες εγκαταστάσεις της HELEXPO στο Μαρούσι.

O Διευθύνων Σύμβουλος της ΔΕΘ-HELEXPO, Κυριάκος Ποζρικίδης παρουσιάζοντας τα στοιχεία της 79ης ΔΕΘ υπογράμμισε ότι φέτος, σε επίπεδο επισκεπτών η έκθεση σημείωσε αύξηση 38,1% με το 70%  των επισκεπτών να είναι μεταξύ 15 και 38 ετών, συμπληρώνοντας ότι μετά από πολλά χρόνια, η έκθεση ξαναέγινε πραγματικά διεθνής με 19 επίσημες διεθνείς συμμετοχές και ισχυρή παρουσία 40μελούς Κινεζικής αποστολής.

Αναφορικά με τα νέα προϊόντα της εταιρείας, ο κ. Ποζρικίδης υπογράμμισε ότι εμπορικά Θεματικά Πάρκα, όπως ο Αστερόκοσμος και το Εργοστάσιο & Μουσείο Σοκολάτας απογειώνουν τη δυναμική της εταιρείας. Παρουσιάζοντας τις εξειδικευμένες κλαδικές εκθέσεις που εντάσσονται στο οπλοστάσιο της εταιρείας για το 2015, αναφέρθηκε στην FRESKON, που στοχεύει να ενισχύσει την ελληνική αγορά φρέσκων φρούτων και λαχανικών, την MEDPOINT, που είναι η 1η Διεθνής Έκθεση Ιατρικού-Νοσοκομειακού εξοπλισμού και Υπηρεσιών στο HELEXPO-MAROUSSI και την ThessalonikiInternationalContemporaryArtFair, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Ν.Α. Ευρώπη.  

Η ΔΕΘ-HELEXPO περνάει σε νέα εποχή και αναδεικνύεται σε εταιρεία- πρότυπο για τον Δημόσιο Τομέα, δηλώνοντας “παρούσα” την πιο κρίσιμη περίοδο για την ελληνική οικονομία. Μέσα από την δική της αλλαγή, υλοποιεί ένα μοναδικό  turnaroundstory  και σηματοδοτεί την έναρξη ενός νέου κεφαλαίου για την επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τη βιώσιμη ανάπτυξη σε ολόκληρη την Ελλάδα.